Alla inlägg under oktober 2013

Av Fanny - 29 oktober 2013 14:35

Hej, sitter & väntar på att min kompis Frida ska komma, och regnet bara öser på som bara den! Rätt mysigt men kanske inte så jätteuppskattat om man vill gå ut sen. I alla fall igår var jag på Boda Borg med många andra från våran skola, det är typ "fritidsgården" eller vad det nu heter som höll i det. Så för 250 kr så betalas inträde och man bjuds på tacobuffé efteråt. :) Eftersom jag & min kompis bara var två så fick vi vara med två andra också, det var jättekul där iallafall och var lagom trött när jag kom hem haha!

Och idag ska jag somsagt vara med Frida som stannar här tills på torsdag, tror det är Halloween då också om jag inte misstar mig?


//Fanny


Btw, ska fixa över lite bilder till datorn sen, alla ligger på ett USB så att inte datorn ska bli överbelastad. xD

Av Fanny - 29 oktober 2013 14:27

Hejsan! Det är jag som är Fanny. Har bloggat mycket tidigare, men alltid slutat haha. Men saknar verkligen att blogga så nu kör vi. :) Jag är 15 år gammal, går alltså sista året på grundskolan. Hemma har jag två katter, Zingo & Majsan. På fritiden rider jag upp till 3 gånger i veckan, det är lite olika då jag rider en gång regelbundet på torsdagar i veckan, varannan gång på ridprofilen och ibland när det är skötarridning, jag sköter ett sto som heter Flamman.


Annars så är jag med kompisar, bloggar osv. ^^

Ska piffa upp bloggen lite nu så syns vi sen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards